top of page

                             SERWIS

 

Autoryzowany serwis Final, Egretta, Pentaconn, ag.

Godziny pracy: poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
ul. Kasztanowa 35
05-830 Nadarzyn

e-mail : info@fonnex.pl
Phone : +48 501 974 035

             +48 666 38 11 90

Postanowienia ogólne

 

1. Serwis jest działem firmy Fonnex

2. Serwis dokonuje napraw słuchawek Final Audio Design zakupionych wyłącznie w sieci dystrybucyjnej firmy Final Audio Design na terenie Polski.

3. W ramach gwarancji naprawiamy słuchawki posiadające  wypełnioną kartę gwarancyjną
wydaną przez firmę Fonnex.
4. Słuchawki należy dostarczyć do serwisu za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku naprawy gwarancyjnej koszt przesyłki pokrywa firma Fonnex)
5. Słuchawki wysłane do naprawy powinny być w opakowaniu fabrycznym. W przypadku jego braku, należy użyć opakowania o parametrach podobnych do fabrycznego, aby jak najlepiej zabezpieczyć słuchawki przed uszkodzeniami mechanicznymi w czasie transportu.
6. Wymagane dokumenty:
A. naprawa gwarancyjna: wypełniona karta gwarancyjna, dowód zakupu, opis usterki, adres zwrotny i numer telefonu kontaktowego właściciela słuchawek.
B. naprawa płatna: opis usterki, adresem zwrotnym i numerem telefonu kontaktowego właściciela słuchawek.
7. Serwis udziela informacji i porad technicznych odnośnie uszkodzonych słuchawek  pod           wymienionymi powyżej numerami telefonicznymi w godzinach pracy serwisu lub nadesłanych pocztą elektroniczną.
8. W przypadku chęci zakupu akcesoriów, zamówienia proszę przesyłać pocztą elektroniczną (lub    telefonicznie) podając numer telefonu kontaktowego i adres do wysyłki.


 

  FONNEX

Wyłączny dystrybutor w Polsce japońskiej firmy

Final Audio Design, Olasonic, Pentaconn


ul. Kasztanowa 35
05-830   Nadarzyn
POLAND

 
e-mail :   info@fonnex.pl
Phone : +48 22 501 974 035
              +48 666 38 11 90

 
Godziny pracy serwisu:
poniedziałek - piątek 10:00 -17:00

 

 

Twoje dane zostały wysłane z powodzeniem!

bottom of page