top of page

SERWIS
Postanowienia ogólne

1. Serwis jest działem firmy Fonnex

2. Serwis dokonuje napraw słuchawek Final zakupionych wyłącznie w sieci dystrybucyjnej firmy Final na terenie Polski.

3. W ramach gwarancji naprawiamy słuchawki posiadające  wypełnioną kartę gwarancyjną
wydaną przez firmę Fonnex.
4. Słuchawki należy dostarczyć do serwisu za pośrednictwem firmy kurierskiej.
5. Słuchawki wysłane do naprawy powinny być w opakowaniu fabrycznym. W przypadku jego braku, należy użyć opakowania o parametrach podobnych do fabrycznego, aby jak najlepiej zabezpieczyć słuchawki przed uszkodzeniami mechanicznymi w czasie transportu.
6. Wymagane dokumenty:
A. naprawa gwarancyjna: wypełniona karta gwarancyjna, dowód zakupu, opis usterki, adres zwrotny i numer telefonu kontaktowego właściciela słuchawek.
B. naprawa płatna: opis usterki, adres zwrotny i numer telefonu kontaktowego właściciela słuchawek.
7. Serwis udziela informacji i porad technicznych odnośnie uszkodzonych słuchawek  pod           wymienionymi powyżej numerami telefonicznymi  lub poprzez pocztę elektroniczną w godzinach pracy serwisu.


 

Serwis FONNEX


ul. Kasztanowa 35
05-830   Nadarzyn
POLAND

 
e-mail :   info@fonnex.pl
Phone : +48 501 974 035
              +48 666 38 11 90

 
Godziny pracy serwisu:
poniedziałek - piątek 10:00 -17:00

 

 

Twoje dane zostały wysłane z powodzeniem!

bottom of page