top of page

SERWIS
Postanowienia ogólne

1. Serwis jest działem firmy Fonnex

2. Serwis dokonuje napraw słuchawek Final zakupionych wyłącznie w sieci dystrybucyjnej firmy Final na terenie Polski.

3. W ramach gwarancji naprawiamy słuchawki posiadające  wypełnioną kartę gwarancyjną
wydaną przez firmę Fonnex.
4. Słuchawki należy dostarczyć do serwisu za pośrednictwem firmy kurierskiej.
5. Słuchawki wysłane do naprawy powinny być w opakowaniu fabrycznym. W przypadku jego braku, należy użyć opakowania o parametrach podobnych do fabrycznego, aby jak najlepiej zabezpieczyć słuchawki przed uszkodzeniami mechanicznymi w czasie transportu.
6. Wymagane dokumenty:
A. naprawa gwarancyjna: wypełniona karta gwarancyjna, dowód zakupu, opis usterki, adres zwrotny i numer telefonu kontaktowego właściciela słuchawek.
B. naprawa płatna: opis usterki, adres zwrotny i numer telefonu kontaktowego właściciela słuchawek.
7. Serwis udziela informacji i porad technicznych odnośnie uszkodzonych słuchawek  pod           wymienionymi poniżej numerami telefonicznymi  lub poprzez pocztę elektroniczną w godzinach pracy serwisu.

 

Zgłoszenie wady (reklamacja z tytułu rękojmi)

 

1. Podstawa prawna

Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego (art.556-576). Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest 2- letnią rękojmią.

 

2. Co to jest rękojmia

Rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy za wady towaru.

Wada to m.in.:

- niezgodność produktu z umową (np.brak funkcji opisanych na stronie producenta)

- uszkodzenie fabryczne lub ukryta usterka

- nieprawidłowe działanie sprzętu przy prawidłowym użytkowaniu

 

3. Jak zgłosić reklamację:

Aby zgłosić reklamację:

- poinformuj nas o wadzie (mailowo, formularzem na stronie lub pisemnie)

- podaj swoje dane, opis wady i żądanie (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy)

- dołącz dowód zakupu (paragon, faktura lub inny potwierdzający zakup dokument)

- dostarcz produkt do naszego serwisu na adres :

Fonnex Serwis

ul. Kasztanowa 35

05-830 Nadarzyn

4. Termin rozpatrzenia reklamacji

Odpowiemy na reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza, że reklamacja została uznana.

5. Sposób rozpatrzenia reklamacji

W zależności od żądania i rodzaju wady możemy:

- naprawić produkt

- wymienić na nowy

- obniżyć cenę

- przy wadze istotnej - odstąpić od umowy i zwrócić pieniądze

6. Koszty rteklamacji

Jeżeli reklamacja zostanie uznana, pokrywamy koszty dostarczenia produktu oraz jego ponownej wysyłki do klienta

7. Kontakt

info@fonnex.pl

tel. 666381190


 

Serwis FONNEX


ul. Kasztanowa 35
05-830   Nadarzyn
POLAND

 
e-mail :   info@fonnex.pl
Phone : +48 501 974 035
              +48 666 38 11 90

 
Godziny pracy serwisu:
poniedziałek - piątek 10:00 -17:00

 

 

Twoje dane zostały wysłane z powodzeniem!

bottom of page