top of page

Heaven VII

final audio design

Cechy charakterystyczne

WYJĄTKOWA AKUSTYKA OBUDOWY

UZYSKANA ZA SPRAWĄ TECHNOLOGII

MIM (METAL INJECTION MOLDING)

 

Wykonanie obudowy technologią MIM (Metal Injection Molding) zaowocowało wspaniałą akustyką, z której płyną klarowne dźwięki oraz słyszymy ciepły wokal.

 

POŁĄCZENIE PIEKNEGO WZORNICTWA

Z FUNKCJONALNOSCIĄ 

 

Stworzenie pięknego wzoru, który ma

rozbijać niepotrzebne rezonanse ukazuje połączenie  funkcjonalności z wzornictwem na najwyższym poziomie.

IDEALNY WIELOTONOWY PRZETWORNIK

POJEDYNCZY

 

Skonstruowano najlepszy z możliwych pojedyńczy przetwornik, odtwarzający wszystkie tony. Szczególnie dobrze odtwrza niskie tony, czego nie udało się uzyskać do tej pory. 

Wielotonowy przetwornik z kotwicą zrównoważoną

Obudowa ze stali nierdzewnej wykonana metodą MIM

     (Metal Injection Molding)

Oryginalne wkładki w pięciu rozmiarach

   Filtr z siateczki ze stali

   nierdzewnej + rezystor akustyczny

Oryginalny płaski przewód niwelujący efekt mikrofonowy

  Wielotonowy przetworniki z kotwicą zrównoważoną 

 

Użyto nowego przetwornika, zupełnie innego niż w dotychczasowych słuchawkach z tej serii, który świetnie odtwarza niskie tony.  W zasadzie jest to idealny pojedyńczy przetwornik  odtwarzający pełen zakres dźwiękowy.

Obudowa ze stali nierdzewnej wykonana metodą MIM (Metal Injection Molding)

MIM (Metal Injection Molding) to technika wtryskowego formowania metali. Proszek metalu łączony jest spoiwem i formowany w matrycy, jak żywica, a następnie wypalany w wysokiej temperaturze i formowany do porządanego kształtu. Podobnie jak przy modelowaniu żywicy tą metodą możemy formować kształty w sposób dowolny. Jednakże jeśli wykorzystujemy ją do skonstruowania obudowy słuchawek to podczas wypalania materiał kurczy się o aż 20- 30 procent i wtedy trudno wykonać to precyzjnie.  Ogromnie trudno też zastosować tę metodę do wykańczynia powierzchni zewnętrznych. Aby rozwiązać te problemy wykorzystano doświadczenie zdobyte podczas udoskonalaniu procesu produkcji tytynowych słuchawek na drukarce trójwymiarowej. W rezultacie podzielono obudowę na dwie części, tak aby można było odpowiednio kontrolować akustykę obudowy. Natomiast zaprojektowany wzór na przemian wklęsły i wypukły, nie spełnia tylko funkcji dekoracyjnych, ale ma także swoim kształtem rozbijać nieporządane rezonanse i pogłębiać akustykę obudowy.

Oryginalne wkładki w pięciu rozmiarach

Do produkcji wkładek użyto 2 rodzajów silikonowego materiału o różnym stopniu twardości - innego do części zewnętrznej - stykającej się z uchem oraz innego do części wewnętrznej, którędy płynie dźwięk.

W części wewnętrznej wykonanie żłobień w twaradym silikonie spowodowało jego większą plastaczność a zarazem wytrzymałość. W efekcie wkładki idealnie dopasowują się do ucha i jednocześnie zachowują nadany im kszatłt. Natomiast do produkcji części zewnętrznej użyto miękkiego silikonu, tak aby odpowiednio dopasowywały się do ucha oraz tworzyły pełną izolację dźwiękową.

Wkładki są w pięciu rozmiarach: ss, s, m, l, ll.

Filtr ze stali nierdzewnej + rezystor akustyczny

Dzięki zastosowaniu siateczki ze stali nierdzewnej oraz rezystora akustycznego uzyskano równowagą w paśmie średnich i wysokich tonów.

Płaski i giętki przewód niweluje efekt mikrofonowy

.....

Zwiększono gibkość oraz grubość przewodu co spowodowało zmniejszenie efektu mikrofonowego. 

final ink   since 1974

bottom of page